NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DO ARKADII:

Jakie są godziny trwania doby pobytowej?
Zapraszamy od godziny 14.00 w dniu przyjazdu.
Oczekujemy pozostawienia lokalu do godziny 11.00.

Co z zameldowaniem się po godzinie 14.00?
Godzina przybycia po 14.00 jest dowolna. Otrzymasz dostęp o każdej porze.

Gdzie zaparkuję swój samochód?
Wraz z rezerwacją otrzymasz miejsce parkingowe na prywatnym terenie, znajdujące się przed budynkiem (na zewnątrz).

Ile kosztuje doba parkowania samochodu?
Parkowanie samochodu na przygotowanym miejscu jest bezpłatne.

Czy parkowanie w innym miejscu jest płatne?
Tak, w Kołobrzegu są opłaty za parkowanie.

Czy muszę zabrać ze sobą ręczniki?
Ręczniki są przygotowane stosownie do ilości osób przyjezdnych. Możesz zabrać ze sobą np. ręczniki plażowe.

Czy na miejscu można skorzystać z pralki?
Tak, jest do dyspozycji pralka automatyczna.

Jakie wyposażenie jest w kuchni? Czy mogę samodzielnie przygotować posiłki?
Tak, nasza kuchnia posiada oprócz talerzy, sztućców, także: płytę indukcyjną, kuchenkę mikrofalową z funkcją gotowania i grillowania, czajnik do gotowania wody, garnki, patelnię, zmywarkę, lodówkę, ekspres do kawy, toster, deskę do krojenia.

Czy można mieć zwierzęta?
Tak, zwierzęta domowe są akceptowane.

Czy w apartamencie jest suszarka do włosów?
Tak, apartament ma na wyposażeniu suszarkę do włosów.

Mam rezerwację bezzwrotną i muszę odwołać przyjazd. Co dzieje się w takim przypadku?
Za odwołaną rezerwację bezzwrotną nie zwracamy wpłaconej kwoty, ale istnieje możliwość wykorzystania rezerwacji w innym terminie. Prosimy o kontakt.

Ile osób może zameldować się w apartamencie?

Apartament jest przeznaczony dla czterech osób.

Czy można otrzymać dostawkę dla małego dziecka?
Tak, na życzenie możemy dostarczyć składane łóżeczko. Prosimy o wcześniejszym poinformowaniu o takiej konieczności.

Jakie są opłaty za anulowanie rezerwacji?
W przypadku rezerwacji bezzwrotnych nie zwracamy wpłaconej kwoty.

Czy oferujemy dostęp do internetu?
Tak, w apartamencie jest bezpłatny, bezprzewodowy internet.

Czy w apartamencie można palić ?
Nie, apartament jest przeznaczony dla osób niepalących.

Czy jest dostęp dla osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim?
Tak, w budynku do dyspozycji gości są dwie windy.

Czy mogę zapłacić za pobyt w EURO?
Tak, jest możliwość przeliczenia należności za pobyt w EURO po cenie skupu waluty w dniu rozliczenia w lokalnym kantorze.

Czy sprzątanie jest wliczone w cenę apartamentu?
Tak, usługa sprzątania jest już w cenie apartamentu.

Czy w apartamencie jest dostęp do telewizji?
Tak, jest do dyspozycji telewizja satelitarna, w językach m.in. polskim, niemieckim, angielskim. Jest także bezpłatny dostęp do platformy NETFLIX. Bez dodatkowych opłat.

Jak wygląda opuszczenie apartamentu?
Doba pobytowa kończy się o godzinie 11:00. Klucze odbiera obsługa lub można pozostawić w skrytce.

Czy otrzymam fakturę za pobyt?
Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT na koniec pobytu.

Czy serwujemy śniadania?
W naszych apartamentach nie serwujemy posiłków.

Jak mogę dokonać rezerwacji?
Najprostszą formą jest zrobienie rezerwacji poprzez booking.com. Można także wysłać maila lub skontaktować się z nami telefonicznie.